Dorukkusumm Kızlar 24 haftalığız ve her gün sık sık hareketleri hissederdim kıpır kıpırsı bebeğim bugün 2 3 kez anca hissettim o da az az.. Yaşayan var mı acaba.? Normal mi ki çok huzursuzum
Aynurakaya Dorukkusumm bu haftalarda bazen ola biliyor bir gün çok haraket ederken ertesi gün harket etmeye biliyorlar bazende uyku moduna giriyolar.merak etmeyin iyidir minik kuzunuz Allah’ın izniyle🤗
Dorukkusumm Aynurakaya inşallah iyidir ya, dün inanılmaz hareketliydi resmen durmadı diyebilirim bugün çok az hissedince ister istemez tedirgin oluyorum, 🤦🏼
Sinemtun Aynı haftalardayiz canım geçen hafta bende de oldu 2 gün hatta normalde kıpır kıpır kızım ama iki gün öyle sakindi ki ne yapsam ne yesem tekmeledi 😂 büyüme atağı olabilirmiş çikolata yiyip azıcık sevince bi tekme atıyordu sadece bi dene istersen 🥰
Dorukkusumm Sinemtun çikolata miğdemi çok kötü yapıyor ama Bi deneyim.. Bende biraz yokladım ettim önceden Bi tepki verirdi ama simdi tık yok