kuubra1234 Merhaba hanimlar. 35+2 haftalik hamileyim. Son günlerde bebek hareketlri azaldi gibi hissediyorum normalmi bu haftalarda. Ayni durumu yaşayan varmi yardimci olursaniz cok sevinirim. Stres oldum iyice
bendiyebiriii kuubra1234 bir daha küçüğüz ama sürekli hareketle ilgili postları okuyorum. Sizin gibi yazanları gördüm çokça. Alan daraldığı için hareket azalması oluyor diyor herkes. Ama içiniz rahat etmezse tabiki doktorunuza sorun. Ben okuduklarımı iletmek istedim gönlünüz rahatlasın diye♥️