Halimee1634 Bir ay sonra dogumum var bir tane önü düğmeli pijama takımı aldım bir tane daha alacagm ama gecelik şeklinde mi almalıyım etrafımdakiler ebeler sürekli açıklık var mı diye bakıyorlar kolay olur diyorlar.sanci çekerkenki takımı nasıl tercih ettiniz
EmineDefneGokce Halimee1634 yatış verdiklerinde , sen sancı çektiğinde hastanenin verdiğini giyiyorsun canım . Mavi uzun önlükAçıklığa baktıklarında zaten senin pijaman olmuyor üstünde
EmineDefneGokce Halimee1634 evet canım. Yatış verir vermez hemen o önlüğü getiriyorlar taaa ki doğum yapana kadar çıkmıyor üstünden 🥰