Hfzhnfcls kurtköy ersoya gidiyordum bende esra aydın şahine aşırı memnundum ama fiyatlar artınca devlete geçtim pendikte oturuyorum ama sultanbeyli devlette şeymanur yıldırıma gidiyorum cok memnunum çıtı pıtı tatlı bir kadın çok ilgili ilk defa devlette bi doktordan memnun kaldım ama tabi param olsa özelde ki doktoruma giderdim