Selam kızlar 🌸 31+3′teyiz. Şimdiye kadar her şey iyi gidiyordu ama son bir haftadır ciddi kramplar regl ağrısına benzer sancılar ve bulantı yaşıyorum. Şiddeti zaman zaman azalsada hep bir huzursuzluk ve acı hissi devam ediyor .Gece uyumak zaten ayrı bir sorun. Sizde durumlar nasıl 🌸🤦♀️