Mucizesinibekleyenacemianne Benim oluyodu hala da oluyo gece kalktıgımda ne tarafıma dönüksem orda portakal büyüklüğünde sertlik oluyo, 12.haftalarda oldugunda doktor bebek degildir daha toplancak kadar büyümedi demişti ama şimdi bebektir heralde diye düşünüyorum..
Nidda544 Mucizesinibekleyenacemianne ay o kadar pinpirinkeleniyorum kendime de kızıyorum kafam rahat etmiyor bı turlu
behrem ben varım. 30. haftaya geldik hala aynı. bilinçlenmeyle, magnezyumla ve nefes egzersizleriyle biraz daha iyi durumda şu an, korkutmuyor eskisi gibi