Qnl bingöllü canm :) ama çikolata saçma geliyor. Odaya bi tepsi baklava koyarım. Doktoruma hediye aldım zaten. Verdim doğumdan önce. Ben kadındoğum servisde çok yattım riskli gebeliğimden hemşireler le bile kankayız onlara da ikram etmek için baklava geldi aklıma .