guzelanne01_ 2 gebeliğim 28 yaşındayım🙈12 yaşında kızım var doğum yapacağım zaman 13 olacak doğumda benimle gelmek istiyor sizce gelebilirmi Doğru olabilirmi kötümü etkilenir iyimi etkilenir bilemedim ,Beni kızım hiç ağlarken çağresiz acılı görmedi bilemedim🙈
saitkereminannesi02 guzelanne01_ Doğumhaneye zaten almazlar bence gelebilir kardeşinin o halini görmek ister
hzl040823 guzelanne01_ bence doğurduktan sonra hastaneye gelsin kardeşini görmeye siz ağrı çekerken görmesi onda doğurmakla alakalı kötü bi psikoloji bırakabilir. Sonuçta 13 yaşında da olsa çocuk 😊
guzelanne01_ saitkereminannesi02 evet doğduğu anı görmek istiyor ama doğumdan çıkınca ağlıyorsun acı çekiyorsun onuda görsün istemiyorum bilemedim
guzelanne01_ Bende aynısını düşünüyorum doğumhaneye almazlar bende istemem zaten ama odaya çıkartıyorlar ya doğumdan sonra hastanede olmak istiyo herkezde yanımda olacak zaten annem eşim doğal olarak teyzem kuzenim kendide görmek istiyor yıllardır kardeş özlemiyle Hiç çoçuğu olmayan bi anne gibi yandı kuzum🥹
saitkereminannesi02 guzelanne01_ 3 buçuk yaşında olacak sezaryen doğum olduğu için ben götürecem yanımda
Mucizem33 Bence gelmesin benimde kizim 10 yasinda olacak 2 gebeliğim doğduktan sonra gördün olsun koklasın sarılalım ama acıyla ben hic birsey yapmaman çocukta üzülür ☹