Nuray1 Ben telsiz aldım 1 sene en az odamda yatırmayı düşünüyorum eğer odanız uzaksa ve sürekli tabletten kontrol edicekseniz kamera olur ama çevremde kullananlardan duyduğum kadarıyla kameranın bir espirisi yok çok gerek yok diyorlar benim evim küçük çocuk odamla yatak odamda dip dibe ben telsize bile ihtiyaç olucağını düşünmüyorumda yinede ne olur olmaz.