nk718 Merhabalar 11 haftaya girdim bugun sağ kasığımda batma oluyor bıçak gibi sürekli değil ayağa kalkınca 5 10 dkda bir mesela böyle birşey normal mi hiç olmamıştı bu zamana kadar korktum biraz yattığımda gayet iyiyim
Alimenur nk718 2 gün önce bende de vardı o ağrı hatta 2 3 saat geçmemişti Daha sonra araştırdım rahim büyüdüğü için veya çocuğun eşi yani plasentası büyüdüğü içinmiş
dtml nk718 merhabalar. bu durumu sordunuz mu doktorunuza? Enfeksiyon kaynaklı mıymış yoksa normal ağrılar mı ?