Kızlar kız kardesim şuan hastahanede suni sanvıyo takmıslar 39+2 de bebek susuz kaldıgı icin mecbur doğuma aldılar gün icerisinde kendisi meryem ana otunu yapıp suya koydu biraz önce bakmslad avılma hic yok bende kız kardesimi niyetleyip meryem ana otunu suya koysam ikinci kez meryem ana otu yapılmıs olacak hızlanma sizce hızlı olurmu bu sekilde aynı kişiye bi tane degilde bir kac tane meryem ana otu yapıp suya koyan oldumu