Selnay Tbayram bende yapıcam hem duası olsun bebeğiminin diye hemde görmek isteyenleri hep attım 40 dan sonraya parça parça uğraşacağıma tek seferde görüp gitsinler diye de düşündüm
Minigim38 Tbayram bende yapmak istiyorum 40 ında düşündüm ama kış ayı çoğu kişi gelmek istemedi bende nasip olursa diş buğdayı ile birlikte yapmak istiyorum 🙏🤲