Oyakya benimde o haftalarda ilk baş kahverengi sonrasında kıpkırmızı kanamam oldu dr hemen ilaca ve iğneye başladı 2 ay kullandım şuan 27 haftalığım hapa devam ediyorum direk doktora gidin endişelinicek birşey yok düzeliyor ama düşük riskiniz olabilir benimde vardı şuan geçti şükür ama o iğne ve haplar sayesinde