gamzosgamzos Nurella00 Mart ayında doğum ypamistim doktorum Jalal beydi ben sezaryen oldum 2 gece yatis (ben1 gece yatmistim) Doğum sonrası ilk 10 gün içindeki muayeneler bebeğin ilk kontrolü istisme testi birde doğumda 1 fotoğraf paketin içindeydi
1bademmeselesi Nurella00 net bir bilgiye sahip değilim ama arkadaşım selime hanımda doğum yaptı yakın zaman önce 9 bin diyordu doğru hatırlıyorsam
1anne2bebek__ Nurella00 ben Selime hanım takipliydim ilk gebelikte ve bu gebeliğimde ama doğum paketiyle doğum yapmamıştım. Geçenlerde biri normal doğum 7000 sezeryan 8500 dedi yanlış hatırlamıyorsam ve bir de zam gelecek dedi
1bademmeselesi Nurella00 kendisi çevredeki en iyi doktorlardan bir tanesi başarı hastanesinin en iyi kadın doğumu odası da gayet rahat temiz hoş
1anne2bebek__ Nurella00 2 odası var. Biri normal diğeri süit oda. Süit odanın fiyat farkı vardı. Ama normal odada bir 3lü koltuk vardı. Sadece süit daha geniş.
Nurella00 gamzosgamzos Bende jalal beye gidiyorum odayı falan süslüyorlar mı nasıl oluyor kağıtta yazan herşey gerçekten hepsi varmı içerikte mesela lohusa serbeti hastane çıkışı yaziyor
gamzosgamzos Nurella00 lohusa şerbeti gelmemişti ama hastane çıkışı vermişlerdi oda süslemesi yapmadılar sadece kapı süsü vardı birde carsaflarimi bebeğin cinsiyetine göre sermislerdi kat görevlisi sormuştu kızmi erkekmi cinsiyeti kız deyince Pembe yastık çarşaf serdiler oda içi herhangi bir süsleme olmadı
Nurella00 gamzosgamzos ne zaman doğum yaptınız belki şimdi farklıdır doğum paketi içerisinde bakın gondereyim kağıdı bunlar yaziyo
Hafizetosun_ 24 temmuz 2021 de ilk kızımı selime hanımda doğum yaptım odam suitm odaydı hemşireler çok güzel ilgilendiler o zamana göre fiyat uygundu şuan 1 hafta sonra sezeryan doğum yapıcam arnavutköy devlet hastanesinde ama maddiyat baya bi zorluyor
Hafizetosun_ Hafizetosun_ lohusa şerbeti gelmişti odama kapı süsü taktılar ama ben özel isimlik taktım hastane isimli çıkış verildi doğum anında resimlerimiz çekildi ister ücretli fotoğrafcı tut rica et yada telefonla çekilsin maddi durumum yeterli olsaydı ikinciyi de gözüm kapalı selime hanımda yapardım
Nurella00 Hafizetosun_ evet yeni paket içeriğinde soyledikleriniz yazıyor yazanlar oluyor değil mi onu merak ettim şerbet sadece şişesi mi oluyor mesela bardakları falan var mı
Hafizetosun_ Nurella00 şişede masaya geldi bardaklar kağıt bardak gelenler içmişti ben memnun kaldım oda temizliği nevresim değişimi herşey tertemiz oldu. İkinci Kızımı da keşke orda doğum yapabilseydim fiyatlar aşırı uçtu
Nurella00 Hafizetosun_ birde bebek ilk doğduğunda içeriye kıyafet verdiniz mi yooksa hastane giydiriyor mu isimli kıyafeti var onu odada mi giydirmemiz gerekiyor
Hafizetosun_ Nurella00 imkanımız el verse gözüm kapalı selime hanıma giderim ama şuan ki şartlar da özel çok fazla pahalı laştı 😢