Gullcha Arkadaşlar biraz uzun olacak ama degerli tavsiyelerinizi almak isterim.Ilk defa 6 günluk bi gecikme yaşiyorum adet dongumde. Gecikmemin 2.gunu kan testi yaptirdigimda beta 2 cikti ve hemşire bana adetim gelmezse 10 gune kadar yeniden test vermemi geç döllenme ihtimalinin olabilecegini soyledi.Dünden beride göguslerim acimaya başladi hani oyle aman aman bi agri diyemem ama hassasiyet kendini hissettirmeye basladi ve asiri gaz ara ara beyaz akinti var. Buna benzer durumlar yasayip hamile oldugunu ogrenen oldumu
Deletedmom434 Gullcha ben hiç bir belirti yaşamayıp kan testinde öğrendim.. zaten her bayanın hamileliğide belirtileride farklı oluyor o yüzden kan testi içinde biraz daha beklemenizi öneririm
deletedmom6295 Gullcha tedtten iki gün sonra tekrar kan verin. başka türlü emin olamazsınız. çünkü herkeste farklı belirtiler veriyor. bende adetten 4-5 gün önce bir kez koku hassasiyeti olmuştu sadece.
YsmnNuh Gullcha bende adet günümde 1 çıkmıştı şu an 31+1 olduk bekle bence birkaç gün sonra yine test yaptir. Hayırlısı olsun hakkında inşallah