mommytobe_ Sizler hangi gun ve meyve oldunuz guzel anneler😍 en son bu postu 22+3 te acmisim zaman su misali🥹🥲 rabbim saglikla kucagimiza aldigimiz gunleri de gostersin 🙏🏻🙏🏻
Salata mommytobe_ Kevko 1Boncuk Oznurcakir Mom-babyyy EmineDefneGokce Aselsmoms Aysegul123Defne Kızlar hepimiz neredeyse aynı hafta içindeyiz size bisey sormak istiyorum çoğu zaman uykunuzdan uyanacak kadar kötü rüyalar görmeye başladınız mı siz de ? Hamileliğimin başında biraz böyle oldum şimdi sona yaklaştım yine kötü rüyalar görmeye başladım
mommytobe_ Oznurcakir insallah guzelim♥️ ayy bende de kasintilar basladi gobek catlagi da en sevmedigim seydi ya🥲🥲🥲
Oznurcakir mommytobe_ aynen nazar değdirdim ohhh catlamiyorum diye ertesi gün anında başladı 😅😅😅kantaron ve bebe yağı ile yagliyorum çünkü çok tatlı kaşıntı olmaya başladı insan dayanamıyor 😅😅
Mom-babyyy mommytobe_ insan her hafta geçince cidden daha da heyecanlı oluyor bu aralar zaman sanki şimdiden yavaş ilerliyor 😂😍haftaya da sen yazarsın inşallah tabiki de masallah bize