balpetegiii Tugcezeynep89 hafif de olsa gözüküyor canım Bi kan ver istersen benim de 11. Günüm yarın gidip kan vermeyi düşünüyorum 21 kasımda catlatma ignesi olmuştum iğnenin etkisi gecmis mıdır kizlar ?
Kbra3352 Tugcezeynep89 aynı şekilde çatlama iğnesini 11. Günü öğrendim bu şekilde idi git gide koyulması ben 9. Gününde itibaren yapmaya başladım 9. Çıkmadı 10 cok az xikti 11. Günde böyle çıktı . 12 gununkanda 54 ile ogrendim
Yncygt Tugcezeynep89 benim 12. Gün bat 3 aralik. Ara ara kasım ağrim ve göğüs agrım var 2. İgnem ben henuz test yapmadim
Yncygt Tugcezeynep89 insallah vardır pek umudum yok kendim için. İnşallah senin de vardır bence yarın kan vermelisin.
GulsunOgretmen 3 gün önce beta 4 ise şimdiye gebelik yoksa sıfırlardı,bu şekilde çizgi görünüyosa umutlandırmak istemem ama bence gebelik var gibi,en iyisi kan testi,hayırlısı olsun hakkınızda 🌷
boymomyz Tugcezeynep89 hayırlısı değilmiş canım olsun üzülme ❤️ Zamanı var demek ki dedim ya olcak diye bişey yok çatlatma iğnesinden sonra çok test yaptın 😢 Rabbim gününü biliyor biz naparsak yapalım 🤲
Yarendemir_q boymomyz canım ben hsg çekileceğim geçen gün konuşmuştuk seninle. Pco ve iki taraflı küçük çikolata kisti varmış. Kürtaj sonrası nadiren de olsa tıkanıklıklar olabilir falan dedi hsg açar baskıyla dedi. Eşimin sonuçları da iyi gelirse hsg den sonra belki olur canım
boymomyz Yarendemir_q Aynen öyle canım çektir bekleme kafamızda soru işareti kalacağına en mantıklısı bu valla doktor ultrasondan zaten baktığında göremiyor bişey net bi sonuç alırsın bende 2-3 aya bakalım cektirmeyi düşünüyorum