Fatime07 İkiz gebe olup ikisi de baş asagı pozisyonda olan var mı bu şekilde kaç hafta kalırlar ya da erken doğumu tetıkler mi bebeklerimin şu an ikisi de başı asagıda
Paramedik16 Fatime07 canım bende 24 haftalık ikizlere hamileyim 22.haftada kontrolde ikiside baş aşağı pozisyonda doktorum bunun herhangi bi sorun olmadığını söyledi
SuperMom3 Fatime07 canım onlar günlük değişiyor benimde ikiz geçen hafta baş aşağıydı şimdi 31+3 dün gittim ters iksiide 😂Doğum anında bile değişen var sürekli hareket halinde sonuçta Benin’ler
Gamzegll Fatime07 kuzum benim 27. Haftadan beri öyleler 30.haftada kanala girdiler şuan 34. Haftadayım
Fatime07 SuperMom3 acaba yerleri dar oluyor değişir mi diyede sormadım doktora cuma yine kontrol var o zmana kadar dikkat edeyim belki değişir de
Fatime07 Gamzegll ya ciddi misin içim rahatladı karnın asagı da mı peki bebeklerin hareketleri falan nerede hissediyorsun
Gamzegll Fatime07 adet sancısı gibi sancı sertleşme oluyor arada sonra geçiyor ayrıca 30. Haftadan beri 1cm açıklığım var ama böyle böyle 4 hafta geçti dün kontrolüm vardı doktor her şey yolunda dedi
Fatime07 Gamzegll serklajın falan var mı hangi ilaçları kullanıyorsun rahım ağzı uzunluğun kaç çıktı kritik haftaları atlatmışsın 34 cok iyi bir hafta ben de sabırsızlıkla 34. Haftaya gelmeyi bekliyorum
Gamzegll Fatime07 benim hiç rahim ağzı problemim olmadı 30 haftaya kadar o haftada 10 mm oldu Protestan fitil kullandım dinlendim dün 20 mm olmuştu tekrar benim 27. 30 ve 32 de sancım çıktı 3 kez yattım çıktım bu güne geldik şükür