Selam kızlar sabah yazmıştım buraya agrım var dogum belirtisi mi die, evet doğum belirtisiymiş😅
Kaç aylardır mide agrısından mide bulantısından uyuyamıyordum .Dün ama öyle bebekler gibi rahat uyuyunca dedim bu işte bir iş var bebek inmiş olmalı.Sabah afedersiniz büyük tuvalete gidiom hiç bişey yok ama agrım var .Ben Rusya’da yaşıyorum burda 1haftA önceden yatış yapılıyor doktor kontrol ediyor neyse, doktorum geldi baktı 4sm acılmam varmış. Sonra beni bi heyecan sardı sıcak duş aldım direk beni doğumhaneye çıkardılar.Motivasyon videoları izlemeye basladım,yoga topumu aldım Ve videolardakı gibi yaptım.Youtubede 2doktor var Allah razı olsun onlardan onların sayesinde 2saate 8sm sonrakı 20dk 10sm ulaştı açıklık.Herkes şoktaydı.Sonra doktorum beni motive etti masaya çıktım ama tam beceremedim cunki sabahtan bişey yiyememiştim.Doktorum dedi 15-20dkkaya alıcaz kucagımıza ama yine farklı oldu o 2dklık dışarı çıktı ben ıkınmaya basladım tabi ebeler bakıyor bu napıyor😂Baktılar bebeğin kafası artık gelmiş herkes 2ci şoku yaşadı😂doktorum koşa koşa geldi yardım ettiler tam 5-7dkkaya doğurdum ve oğluşuma kavuştum ❤️❤️💋😍😍Hele bir ara İbrahim Tatlıses’in şarkılarını açıp zıplıyordum hani remixleri varya onları😂
Doğacak olanlara tavsiyem mutlaka topunuz olsun topta zıplayın vede 1-2haraket daha var onları mutlaka yapın
Ve en önemli konu 8sm gelene kadar agrıyı öyle defettim ki hiç hissetmedim.Bunun sırrı toptayken sancı gelince 2elinizi poponuza bastırıp kasıyorsunuz bu zaman agrı yayılmıyor ancak rahme gidiyor açılış çabuk oluyor bide motivasyon olarakta sancı geldiginde direk düşünün ki bebeğinizin kapısı açılıyor onu karşılıyorsunuz en önemlisi hep nefes alıp verin cok kolay oluyor.Biraz uzun oldu inşallah yararım olmustur💋💋❤️❤️❤️