Meltem2503 Merhaba kızlar ben 11 haftalık gebeyim. Özel hastaneye gidiyorum. Bi sıkıntım yok ama doktor 3 haftada bir çağırıyor. Artık para almak için yaptığını düşünüyorum. Siz ne sıklıkta gidiyorsunuz
Eldgrn Meltem2503 ayda bir gidiyorum ilk haftalar 13. Haftaya kadad 2 3 haftada bir gittim 28+2 olucaz ayda bir gidiyoruz birdahaki kontrol 32 de sonra iner gidilecek tarih günü
Bebekliannee Meltem2503 3 hafta nedir ya 1.5 ay filan ayda birede gerek yok bence. Tabi bebekte sorun yoksa
Aselsmoms Meltem2503 bu haftalarda ikili tarama olduğu için demiştir onu ben hep ayda bir gittim en son 28de gittim 32de gitcem doktorum sorunun olmazsa 1 ay sonra göreyim tekrar dedi
bebek_firarda Eğer bi sıkıntı yoksa 4 haftada bir gitsen yeter. Ben 8 kasımda gittim şimdi 6 aralıkta gidicem. sende öyle yap her ay bi kere git yeterli bence 🤷🏻♀️
Zynp-1 Evet bir sıkıntı yoksa sen ayda bi gitsen yeterli fakat şuan bu zamanlar ikili taramaya gitmen gerekiyor belki onun için en geç 3 haftaya gel demiştir
Mom_merve123 Bende 10 Haftalık hamileyim ama her cumartesi gidiyorum mutlaka şeker hastası olduğum için de olabilir tabi
Bebeko19 Daha önceden düşüğünüz varsa 15 günde çağırır bir muayene olur ücret alır tekrar 15 gün sonra geldiğinde kontrol olur onada ücret alınmaz