atamomy Ayımızdayız henüz aşırı dökülmem var doktorum progestron etkisindesin dedi ama merak ettiğim şey ne zamana kadar dökülmeleriniz devam etti kızlar. Böyle giderse saçsız kalıcam çünkü 😞
atamomy Seheeer çok kötü bir dökülme ya avuç avuç geliyor elime. Dipten koptuğunu hissediyorum bende :( çevrem genellikle bir süre saha dökülür sonra çok güzelleşecek daha iyi olacak diyor ama ne zaman tabii çok merak ediyorum