Tcher123 Kızlar iyi akşamlar. Bugün transferimin 8. Günü salı günü kan vereceğim inşallah. Hiç test yapmadım. Kan vermektende test yapmaktanda çok korkuyorum 😔 normal bir durum mu bu yaşadığım
SebnemRasit Tcher123 kız bebek nasıl doğurucan 😂🤭 bende korkuyorum ama onun o güzel yumidik ellerini düşün 🥲🐣
2022bebeki Tcher123 Tabi ki normal insanin kaygilari artiyor bu dönemde. Kani 10. Gün verdim geç çıkacağını öğrenince direkt eczaneden 5 liralik test yapip bir cesaretle yapmıştım 🙈 İnşallah sizin için hayırlısıyla pozitif olur 🌺
Seheeer SebnemRasit pozitif çıkmazsa diye diyor sanırım korktuğu için değil. İnşallah pozitiftir hayırlısı olur kuzum ☺️
Tcher123 2022bebeki her ikisini de yapamam gerçekten. Bana kalsa hiç kan vermesem daha iyi 😅 amin inşallah 🥲
Jaleisik Bende aşılamanın 8.gunundeyim inan brnde diyorum ki bugün gtsem kan versem falan diye içimden geçirdim boşver dedim kendi kendime bekle üzülmek mi istiyosun
2022bebeki Tcher123 Evet ama mutlaka gerçekle de yüzleşmemiz gerekiyor. Belki de umduğunuz, korkularınız gibi olmayacak ,yerini nese mutluluk alacak🙈
Jaleisik Tcher123 sanırım ben adetimin gecmesini beklicem en azindan gecersr cesaret ederik diye dusunuyorun