Merhaba , doğum paketinizi yenilettiniz mi acaba? Benimde 3.5 ay oldu yaptıralı bebek planladık fakat bu sürede olmadı paketi hiç kullanmadım tekrar yüksek fiyatlara mı yeniliyorlar yoksa herhangi bir indirim oluyor mu yeniletme yaptığımız zaman merak ettiğim için sormak istedim 🌸