Benimde uygulamaya göre yani adet tarihime göre 6. Haftada gittim kese vardı bebek yoktu 7. Haftada hem kese hem bebek hem kalp atışı vardı ama ultrasonda 6+1 yazıyor yani geç döllenme vs olmuştur şeninde öyle olabilir canım daha çok küçük görünmesi için demişti doktorum