TvitySe 19 hafta hamileyim bebeği daha hiç hissedemedim ? Karnım da cıkmadı ! Tecrübelerinizi alabilirmiyim
323832 TvitySe ilk gebelikse normal seyler canim gec hissedilebilir bende 19+1 oldum ama 2.gebeliğim 16.haftadan beri hissediyorum karnimda baya belli ilkinde 7.aya kadar belli olmamisti hic
umudum321 TvitySe benimde ikinci gebelik aynı haftadayiz bir hafta oldu hissediyorum normal cnm ilkkinde 20haftadan sonra yavaş yavaş hissettim
TvitySe 323832 tesekur ederim evet ilk hamileliğim ve 7 aya kadar cıkmadı dediniz suan içimi rahatlattınz . Her gören beni neden hayla karnın büyümedi diyor şaka gbi ve tedirgin oluyorum cunku tecrubesizim
fatiss TvitySe 2 saattir arastry youtubeden filan ilk gebeligi olanlar 24 e kadar anca hissediyormus . Belki de biz uyurken hareket ediyorlar hiasesemiyoruz
TvitySe fatiss kesinlikle bende hiç hissedemedim ve ilk gebeliğim ama bazen böle ağırlık tarzında batma oluyor o hareket mi degil mi onu da anlamış değilim gerçekten zaten karnım da büyümedi ( nasıl hissedicem diyorum )
fatiss TvitySe benimde aynisi biyke arada bir sızı batma gibi bisey oluyir kisa sureli o his midir anlayamadim bende 🤣
Yarenylmz TvitySe 20 haftalık olduk 3 haftadır hissediyorum ara ara sanki dokunuyo içeriden balık gibi
TvitySe Yarenylmz :) şanslısın . Benimde batma tarzı şeyler oluyor ama anlayamıyorum bu his o hismidir diye
efeduru TvitySe ya sen insanlara ne bakiyosun onlar vara yoğa konusur bosver ic karnin genis demek ki senin bende kilo aldim goren ne kadar kilo almissin diyo ya sanane yani hic uzme kendini ❤️