Ftma4646 Kizlar 9+5gunluk gebeyim.daha önce iki gebelik geçirdim.ama böyle bir şey hissetmedim.rahmim zonkluyor adeta çok değişik bir ağrı var.dusuk tehlikemde var ondanmidir acaba ?bilen duyan başından geçen varmı böyle bir şey?
Tiiffany Ftma4646 3 gebelik yasadım baslarında hiç basıma gelmedi ama riskli gebeliğiniz varsa yormayin kendinizi bol bol dinlenin
Puhu_ishak Merhaba canım, ben şimdi 11+6yım ama bir kaç haftadır adet sancısı kasık ağrısı yaşıyorum doktorum normal dedi kanama olmadiği sürece telaş yapma bence tadını çıkar gebeliğinin 🥰