Sultan_gunes47 Arkadaşlar 35+1 im karnım çok ağrıyor yaşayan varmı gögüsümün alt kısımları yani kaburgalar zor oturuyorum
Tatlimm Ben helede aksam ezanindan sonra agrilarim dayanilmaz oluyo suni sancı gibi karnima agrilar saplaniyo yuruyorum biraz sonra uzaniyorum geciyo