Umutlu__anne merhabalar :) ben 28/01 de tüp bebek tedavisine başladım, 05/02 de ilk opu ancak yüksek kalite bile olsa tek embriyomuz oluştuğu için (14 yumurta toplanmıştı) embriyo havuzuna karar verdik. 28/02 de de ikinci opu’ya girdim, bu kez 7 yumurta toplantı ama 4 embriyo oluştu. Bendeki myomdan dolayı takip eden adet döngümde zoladex uygulandı ki myom bu ilaçşardan etkilenmesin diye. 17/05 transfer günü verildi, 29/04 de ise transfer öncesi hazırlıklar başladı. Adetten kesilmiş olmamdan kelli ilaç ile hazırlandı rahim. 17/05 de iki embr.transferi yapıldı. Sonrasında tek bir belirti yaşamadım, ne bir lekelenme, ne bir sancı hiçbir şey :)) doktorumun ricası ile arada hiç test yapmadım ve 28/05 de testimiz pozitif geldi 🥰 tek fetüs oluştu ve 31. Haftadan sevgiler 🥰🥰🥰