sude_ctn Merhabalar arkadaşlar 4+4’deyim BetaHCG 925 henüz ultrasona girmedim. Siz ne zaman girdiniz? BetaHCG kaç olunca ultrasona girip keseyi gördünüz?
arirangg sude_ctn 1 hafta daha bekleyip gidersen keseyi çok yüksek ihtimalle görürsün. Genel olarak 1500 üstü beta ile görülüyor
Tiiffany sude_ctn 5 haft gittim pek bişey görememişti netlik kazanmak için 10 gün sonra gel garanti olsun dedi. Bende 15 gün sonra gittim keseyide kalp atısınıda gorduk