Nisam_ Allahım annelik öyle zor bisey ki gece gündüz ağlayan ve asla uyumayan bir bebegim vardı ama şimdi çok şükür hersey kontrol altında. Hersey bilmediğimiz şeyleri öğrenmekten geçiyor. Meğer Bebeklerin ne çok detayları varmış uykuyla alakalı
Cerooommmmom2 Nisam_ kaç aylk? oğlum bu ay 1 yaşına basacak ama hala uyku düzenimiz yok beceremedim ben bu uykuyu
Nisam_ Kızım 12 aylık hiç uyku düzenimiz yoktu sabaha kadar sürekli uyanıyordu uyku aralıkları uyku süreleri atak dönemleri felan öyle çok şey varmış ki dünyadan bi habermişim
Nisam_ Uyku eğitimi verdim. Aslında şöyle oldu arkadaşımın tavsiyesi ile bi sayfaya baktım. Ben çok karşıydım eğitime ama Sağolsun herseye cevap veriyor beni ikna etti önce destekleri bıraktık sonra da düzene koyduk uykularımızı tavsiye ederim
Nisam_ Hezer anlatayım bacım önce uyku arkadaşı edindik sonra günde 2 uyku ve saatlerini ayarladık. Uyku aralıklarını ayarladık ve akşam saat 8 den sonra yatirmamaya başladık güne saat 7 de merhaba dedik ve bebeğim bu düzene alıştı. Arada diş çıkarırken ataktayken bozuluyor ama genelde böyle
Nisam_ Aysegulkkfs aynen reklam yapıyorum çünkü bana çok yardımcı oldu. Mesela baldan anne var İzmirli anne var ama onların fiyatları çok yüksek geldi soru cevaplarına katıldım