Fatmadeniz pozisyon degistirince otururken kalkinca ya da ayaktayken oturunca geciyorsa, sıklığı saatte 4 den daha azsa dogum sancisi degildir. Ama belinize ve bacaklariniza vuruyor olmasi acikcasi bir soru isareti. Yine de bir nst de bakilirsa daha iyi olabilir diye dusunuyorum.