Ebrarayna Ben 2. Ayda kullandım geceleri aşırı kaşıntı kabarıklık oldu 2 hafta önce bıraktım şu an 11+4 üm sizde de kaşıntı vs oluyor mu çok kötü
3babyannesy Ebrarayna 26haftaligim doğuma kadar kullanılacak dedi doktorum başından beri hergun alıyorum sorun olmadı