Anne980 39+6 da sabah 5 de başlayan ağrılarım vardı ama sık olan ağrılar değildi o gün 11 de doktorda randevum vardı fakat bebek kanala girmemişti nst de sancı falanda çıkmadı aksam belden aşağı duş aldım gece 12de 40 hafta olduk ve yatağa uzanmamla suyum geldi hemen eşimle hastaneye geldik çünkü doktorum suyun sancın oldu mu hiç durma hemen gel demişti nst ye bağlandım sancı çıktı fakat ağrı eşiğim yüksek olduğu için çok iyi dayandım sesim bile çıkmadı ve sonra açılma var mı diye bakıldı 5,6 cm e yakın acilman var dedi nasıl dayandın dediler hatta ebeler çok şaşırdı tebrik bile ettiler ve sonra hazırlığım yapıldı acilmanin tam olmasını ve sancıların siklasmasini bekledim o san dakka sancıları çok zorladı beni artık dayancak gücüm kalmadı 8 cm e kadar hiç sesimi çıkarmadım ebeler bile dedi helalin var bu kadar acilman olmasına rağmen çok dayanıklı çıktın hiç sesin bile çıkmadı baska gebeler geliyor bu kadar açılmayla hastaneyi inletiyor bagirmaktan dediler her neyse o san sancılar artık beni benden aldı dayancak gücüm kalmadı kurtarın beni dedim ve artık doğum anı gelmişti hemen kendim gittim makata uzandım ve ebe ve doktor geldi 4 5 ikinmayla artık dünyaya geldi prensesim ve o an sanki yeni doğmuş gibi oldum evet kesigimde oldu 5 6 dikiş atıldı fakat kızımı kucağıma alınca sanki o sancıları hiç yaşamamış gibi oldum şuan sadece dikiş ağrım oluyor ama çok şükür Allah’ın izniyle atlattım rabbim isteyen herkese nasip etsin ve yardımcısı olsun zor bir süreç oluyor ama değiyor benim doğumum iyi geçti son dakka sancıları haricinde ve şuan çok rahat bir şekilde yürüyorum kızımı emdiriyorum ve yarın Allah’ın izniyle artık evimize gidicez kızımla sadece şunu soyliyim gerçekten değiyor….🤲🤍🤍