Canım öncelikle geçmiş olsun🙏 ilaç kullanmamaya çalışmakla progestan kullanmak aynı şey değil. Allah korusun düşüğünu önlemek için o. Doktorun ne diyorsa ve ne ilaç veriyorsa onu yapmalı ve kullanmalısın. Bir de istirahat et, ağır iş yapma bu süreçte. Kanama riskli bir durum malesef önlemli ol, stres yapmadan süreci geçir inşallah 🙏