meryemorhan Merhabalar , 11 haftalık gebeyim 🥰🥰🥰 doktorum 2 li test istedi. Ama bi yandan da aklıma gelen genetik test mi olsa? Siz neler yaptırdınız?
2022bebeki meryemorhan 12.haftamda fetal dna yaltirdim imkani olan herkes yaptırmalı. Tarama testleri ihtimal veriyor kesinlik değil
ballibocek meryemorhan benim tercihim doktorumun tercihi ile aynı idi ve nifty yaptırdık, iyi ki yaptordık !
Damlanek meryemorhan ben hepsini yaptırdım genetik dahil bütçen varsa yaptır derim dr aklında bişey kalmasın dedi yaptır dedi için rahat olması için iyi bir şey
Ummu1234 2022bebeki evet o yüzden iki gündür hayatım zehir oldu riskli çıktı kan tahlilinde bebeğim ama Ölçümleri normal yarın detaylıya giricem Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah
Tucu3435 Ummu1234 bende de aynı öyle oldu gen testi yaptırdınız mı kaç haftalıksınız ben çok kararsızım ikinci gebeliğim yaştan dolayı riskli çıktı sanırım herkes para tuzağı yaptırma diyor
Ummu1234 meryemorhan bugün oerinatolojiye gittim çok şükür bir tane bile bulgu yok Down sendromlu olduğuna dair🙏🙏
meryemorhan Genetik test yaptırdım. En sağlıklısı olacak diye. 2’li ve 3lü testler ihtimalle sonuç veriyormuş. Genetik daha pahalı ama içime en sineni oydu. Umarım sonuç iyi çıkar 🤲🏻