MbsN Kizlar Ben bir once ki gun yazmistim suni sancila dogumum var diye 10 saat sancidan sonra anca 2 cm acilmam oldu en sonunda sancilar 3 dk indi siddetli halde ve sakinlestirici yapip uyuttular simdi uyandim hala ellerim yazarken titriyor hamilelerin duasi Kabul olur nolur dua edin Bu gun gelsin bebegim yoksa Bu gn yine sanci ceker yarin yine denicekler olmasa anca ozmn ameliyat🙏🏻
deletedmom6295 MbsN bir umuttur meryem ana otu aldırın yanınızda kim varsa rabbim sağlıcakla doğurmak nasip etsin
Azrazerin MbsN allah yardımcın olsun canım allahın iznşyle bugün bebeğini kucağına alıcaksın inşallah 🙏🏻 Hayırlı haberlerini bekliyoruz 🙏🏻☺️
MbsN Esra___ hafsa2020 deletedmom6295 Azrazerin Cok tesekkur ederim kizlar❤️ Cok sukur dogdu tirtil 30 saaten fazla cektim sonra belime igne yapildi 8 9 saat sonra acildim belime igne yapilmasina ragmen sancilarim yavaslamadi dogumda okadar cabaya gerceklesemiyodu cocuk stresse girmeyee basladi dediler ameliyata aldilar saat 18:18 de aglama sesi 😍 cok sukur herseye degdi simdi kucagimda yatakta uyumak istemiyo Allah en hayirlsila saglicakla sizlerede nasib etsin