Aysunilhan Kızlar merhaba , 2 gündür çenemle birlikte bademciklerim kulağım ağrıyor ve ağzımı açamıyorum , 20lik dişmiş . 37 haftalığım sabaha kadar uyuyamıyorum ağrısından☹️ Okadar kötü ki anlatamam , Bi yandan karnımda bebeğim mide yanması vs biryandan diş mahvoldum . Yarın dişçiye gidicem Ağrı için tavsiyesi olan varmı 🙏😖
elifiii Aysunilhan tuzlu su ile gargara yapın, enfeksiyon varsa antibiyotik verebilirler. Dogumunuz yaklaşmış çekerler mi bilemem ama ağrı için parol alabilirsiniz. Ben 32. haftamda çektirdim.
Sumeyyye 20 lik benide ara da bir yokluyo. 2 yıldır uğraşıyorum ben bi türlü çıkamadı doktora da gitmedim hiç🙄 her ay belli bir süre ağrır geçer ama ağrısına bi çözüm bulamadım🤦🏼♀️