Ben 31.haftadayım henüz 1 haftadır hareketleri düzenli diyebilirim. Bir gün hiç hissetmezdim bir gün yerinde durmazdı doktorum hep 30.haftaya kadar normal derdi endişelenme canım tatlı yiyip soluna yat ufakta olsa hisset rahatla. Dengesizlik olur ama üst üste 2-3 gün hissetmezsen sıkıntı var demektir