Gercekgulbahar Kızlar ikiz hamileyim ama kasıklarım çok ağrıyor özellikle sol kasığım benim gibi olanınız varmı acaba ?
tugbacns Gercekgulbahar ben de 15-16. Haftalarımda şiddetli kasık ağrısı yaşadım. İdrar yolu enfeksiyonu varmış meğer o yüzdenmiş sizde bir test verin isterseniz çok zor oluyor anlıyorum
Kmelikem1 Haftanın kaç bilmiyorum benimde öyleydi basinran neredeyse 15. Haftalara kadar sürdü sanırım. Şuan kasık ağrım yok ama her yanım ayrı ağrıyor 🥴 26. Haftamdayim