Merba bende yaklaşık 2 ay uğraştım özel bolgede ama çok şükür şuan geçti benim doktorum yakmayı da onermedi kremle gecirdim kilo artışı bana demedi daha çok bağışıklık ve eşten bulaşıyormus geçse bile doğum sıkıntı sezeryan olucam ama tedaviyle geçiyor eldivensiz dokunmuyordum umarım sizinde geçer