ipekmom_ Tire35 haftanız erken istediğiniz şekilde yatabilirsiniz, ben 15-16.haftaya kadar yüz üstüde yattım karnım çıkmamıştı. Yeni yeni biraz büyüdü sol tarafıma yatmaya çalışıyorum, boşta kalan kısmını yastık ile destekleyin rahat edersiniz 😊