Hakadddd Arkadaşlar geçen kimyasal gebelik geçirdim doktor duphaston verdi tutunması için sizce kullaniyim mi yoksa kendiliğinden olur mu😔 düşüğün üstüne adet olmadım daha…
dtml Yeni kimyasal gebelik tekrar hamile mi kaldınız ben anlamadım ama doktorunuzun tavsiyesine uyun tabi