Selam Canlar 💐Kızlar ya herşey iyi hoş normal dogum yaptım da bu dikiş belası nedir. 10 gün oldu sanki gün gün daha çok agrıypr. 3. Gün önce doktor dikişler düşer birkaç güne dedi o zaman bu kadar agrı yoktu. Dikiş yerinden ziyade ön dudak araları ve dudaklar şisti sanki. Fikri olan varmı sızı var sürekli o bölgemde 😰