Ftmmma Arkadaşlar anneler önerinize ihtiyacım var. Tesettürlüyüm önü fermuarlı eşofman takımı giymeyi düşünüyorum doğum şekli belli değil. Alt eşofmanın karın kısmı panelli hamile eşofmanı şeklinde olmasa sıkıntı olur mu
Asli3461 Ftmmma hastanede size hasta önlüğü giydircekler zaten kendi kıyafetlerinizi yakınlarınıza teslim edicekler ne giydiğinizin önemi yok ki
Ftmmma Asli3461 Canım hastaneden çıkıp eve geçiyoruz ya o süreçte ne giysem diye düşündüm. Ne rahat olur diye 😊 sezaryen falan olursa eşofmanın bel kısmı rahatsız eder mi diye
sedaa_aa Ftmmma ben normal eşofman altıyla çıkmıştım panelli değildi hamile iken sıkmıyorsa rahatsız etmiyorsa sezaryenden sonra hiç rahatsız etmeyin. Zaten dikiş alt kısımlarda kalıyor o yüzden dikişe bi şey olmaz