Ferahkabay Merhaba hamiş anneler 16 haftalığım bu gün doktor muayenem vardı 3 tarama testini yapmamı önerdi 1 ay sonrada 4 boyutlu ultrason dedi sizler yaptırdınız mı ücretleri nelerdi lütfen yazar mısınız
Mysmrt Ferahkabay ben ikili ve üçlüyü devlette yaptırdım detaylıyı özelde 450ye yaptırdım. Ama hem devlet hem özel doktorum üçlünün çöp test olduğunu gereksiz olduğunu söylediler sonuca bakmadılar bile
Mysmrt Ferahkabay yani bir sprun varsa aldırmayı düşünüyorsanız yaptırmak önemli. Eğer öyle bir düşünceniz yoksa çok da sorun olacağını sanmıyorum ben. Zaten yakında detaylıya girecekseniz bir rahatsızlığı falan varsa orda çıkar dert etmeyin. Ama tabi ki rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
karansmomm Kontrole gittiğimde ikili test için geç kaldığımı söyledi doktorumuz 4’ lü kesin sonuç verdiği için 4 e gireceğiz