Kadriyeeren203 Sabahtan beri hem iştahsızım hemde midem ve yemek borum tuhaf bi şekilde yanıyor soda içtim biraz rahatlattı gibi oldu ama sonradan etkisi geçti afedersiniz ağzım tadım falan bi değişik anlamadım yaşayan var mı böyle birşey?