Meltemteriss 37+1 deyim karnım geçmeyen bir şekilde çok aşırı sert ve gergin dokununca basketbol topu gibi. Bu bir doğum belirtisi mi ? Yoksa bu haftada olup da bunu yaşayan var mı ?
emirtosveannesi Meltemteriss evet çocuğun pozisyonu ile alakalı bir durum poposunu sirtini dayadıgında bendede oluyor bizde 37 haftaligiz