ezos Gktg2009 ben de öyleydim heyecandan uyuamıyordum öyle mi olcak böyle mi kız mi erkek mi düşün düşün uykular kaçıyordu şimdi 26 hafta durtmelerinden zor uyuyorum 😀
Deletedmom434 Gktg2009 33+3’üm bende gece 2’ye dek uyuyamadım dedim bari temizlik yapıyım😂 sabahta 6 da açıverdim gözlerimi şimdide uyu uyuyabilirsen
Hasret33 Gktg2009 11+4 deyim uykum var ama uyuyamıyorum gece sürekli uyanıyorum açıktığımda midem kötü oluyor birşey de yiyemiyorum mide bulantısından bu kötü geceler nasıl geçecek 😞
Gktg2009 ezos aslında heyecan dan ziyade bnim aç kaldığımda midem bulanıyor sadece onun dışında bir belirtim yok bişi olduda hssetmedim mi falan diye düşünüyorum
Gktg2009 33sibel çok tuvalete kalkıyordum tekrar uyuyordum birkaç gündür 3 de uyanıp 5 buçuğa kadar uyuymyrm. Şimdide işe gitcem :(
Guulseeen Beş gibi uyandım ve hala uyuyamıyorum 32. Haftadaym bı kac gecedır böyle gece uyku yok öğlene doğru ne uyuduysam o 🙄🙄
Ayseosman Galıba aranızda biz çok uyuyoruz ılk çocuğum var gece 1.30. 2de uyuyorlar sabahta 2ye kadar uyuyorlar ama arada kalkıp tuvalete gidip gelıyo uyuyorlar bende uyuyorum suanda 3.ye gebeyım ama yatakta rahat edemıyorum belım çok kötü agrıyo çünkü fıtık da var belımde 😉☺️İyi degıl ama nalıyım onlar uyuyunca bızde uyuyoruz oğlum 5kızımda 3.5yasında. 9+1olduk 🍒