Merabalar.
22+3 haftalık hamileyim. Bu gün kontrolüm vardı. Doktorum 24-28 arası seker yüklemesi yapılacak 1 ay sonra gel dedi. Yaptırmalı mıyım diye sordum öneriyoruz gene sen bilirsin dedi. Üniversitede takibim. Çok bilgi vermiyolar. Size sormak istedim. Yaptırmalı mıyım? Yatırmazsam ne olur? Yaptırırsam bi zararı olur mu? Ilk gebeliğim bu konularda cahilim kusura bakmayın.