Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim pazartesi günü direksiyon derslerine başladım fakat bir yol var ordan geçmek zorunlu ama çok sarsıyor arabayı beya bir sallıyor birde bugün bozuk araba verdiler durduğu yerde kontağa bastığım anda arka arkaya 3 4 kere istop etti araba sarsinti yaptı acaba bebeğime bir zararı olmuş mudur çok tedirgin oldum